علل یبوست در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

علل یبوست در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست

علل یبوست در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست؟ در واقع، بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است یبوست را تجربه، آن را واقعا آنها را ناراحت کند. به طوری که آنها مشتاق به دانستن راه هایی برای حل آن هستند، و دانستن علل می تواند به ما کمک کند به اقدامات مربوط به درمان آن. سپس اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد علل و درمان یبوست در بیماری کلیه را ببینید.
علل یبوست در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه چیست؟
همانطور که همه ما می دانیم افراد مبتلا به بیماری کلیوی باید مصرف پروتئین، پتاسیم، سدیم و غیره، که ممکن است از مصرف تغذیه دیگر، مانند فیبر کاهش محدود، به طوری که این افراد آسان است برای دریافت یبوست.
برای افراد مبتلا به تورم آنها باید از مصرف آب، که همچنین یکی از دلایل یبوست است کنترل کنید. علاوه بر این، عدم ورزش نیز آن را در برخی از درجه تاثیر می گذارد.
علاوه بر این، برخی از داروهای آنها نیز مصرف می کنند حرکت روده را کند، به همین دلیل یکی دیگر از یبوست است.
چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟
همانطور که در بالا ذکر دلایل بسیاری می تواند یبوست شود وجود دارد، بنابراین افرادی که از آن رنج می برند باید اقدامات مربوطه با توجه به علل را. تحت ساخت و ساز از دکتر، آنها باید فیبر بیشتری را، نوشیدن آب به اندازه کافی و یا بعضی از داروها را به آن را تسکین دهد.
اما مهم نیست چقدر، نکته کلیدی این است برای درمان این بیماری، تنها اگر شما درمان این بیماری، شما می توانید تمام علائم ناشی از آن را حل کند.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: